Σήμερα οι μαθητές της Γ' Δημοτικού έπαιξαν ένα παιχνίδι που ονομάζεται lightbot. Στο lightbot υπάρχει ένα ρομπότ που μετακινείται πάνω σε τετράγωνα πλακίδια. Στόχος του παιχνιδιού είναι να ανάψει το ρομποτάκι όλα τα μπλε τετράγωνα κάθε επιπέδου. To Lightbot διδάσκει βασικές προγραμματιστικές έννοιες όπως τη δομή ακολουθίας, τη δομή επανάληψης, τις διαδικασίες, την αποσφαλμάτωση, με παιγνιώδη τρόπο.
Το lightbot διδάσκει τα παιδιά προγραμματισμό καθώς αυτά παίζουν.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου