Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Υπολογιστική Σκέψη

Οι μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού προσπάθησαν να κατανοήσουν τους κανόνες ενός παιχνιδιού  που δεν συνοδεύονταν από οδηγίες. Σε αυτή τους την προσπάθεια είχαν αρωγό τα λόγια τριών παικτών.
1ος Παίκτης
Διαλέγω το λιοντάρι και φέρω πρώτα 6, μετά 4, και στο τέλος 2. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ζωγραφίσω ένα μαύρο κεϊκάκι στην ουρά του λιονταριού

Αυτή η δραστηριότητα δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να εξασκήσουν τέσσερις συνιστώσες της υπολογιστικής σκέψης. Την αποδόμηση ενός προβλήματος, την αναγνώριση μοτίβων, την αφαίρεση και την δημιουργία αλγορίθμων. 
Το βίντεο που ακολουθεί αναλύει τους παραπάνω όρους. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε με ελληνικούς υπότιτλους.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου