Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Χρωμάτισε την Πεπλοφόρο

Το μουσείο της Ακρόπολης καλεί τους ψηφιακούς επισκέπτες να 


Στην εφαρμογή η κόρη παρουσιάζεται με τα εξής λόγια: 

«Μερικοί νομίζουν πως είμαι απλώς μια κόρη σαν τις άλλες. Εγώ όμως είμαι η θεά Άρτεμη, η θεά του κυνηγιού. Στο δεξί μου χέρι κρατούσα βέλη και τόξο στο αριστερό.»

«Με λένε Πεπλοφόρο γιατί το ρούχο που φοράω είναι ένας πέπλος. Σώζεται καλά το χρώμα στα μάτια μου, στα μαλλιά μου, αλλά και στον πέπλο μου. Κάποτε είχε πολύχρωμα σχέδια στις άκρες της αναδίπλωσης του, στο πάνω μέρος τα οποία επαναλαμβάνονταν και στο κάτω μέρος του.»

Διαλέγεις ένα πινέλο και τα χρώματα που επιθυμείς και χρωματίζεις το άγαλμα της Πεπλοφόρου κόρης. Μπορείς να αποθηκεύσεις το έργο σου στον υπολογιστή σου ή ακόμη και να το τυπώσεις.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου