Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Ο πρώτος μου υπολογιστής

Ο χάρτινος υπολογιστής



Εκτυπώστε τον πρώτο σας υπολογιστή για να ξεκινήσετε

Τι θα χρειαστείς:
  • Ψαλίδι
  • Κόλα
Βήματα
1. Κόψε πρώτα τον Υπολογιστή (Computer Case) και μετά το Πληκτρολόγιο (Keyboard), ακολουθώντας τις γραμμές. Πρόσεξε! Κοίτα ότι έχω αφήσει τη λευκή λωρίδα στο πληκτρολόγιο! Θα τη χρειαστείς αργότερα. Να είσαι πολύ προσεκτικοί. Μη βιάζεσαι.


2. Στη συνέχεια κόψε τα Εξαρτήματα (Components).  Βάλε τα στην άκρη.
3. Κόψε τα Λειτουργικά Συστήματα (Οperating System), τα Αρχεία (Files), τα Aυτοκόλλητα (Stickers)  και τον Ιστότοπο (Website).


4. Βρες  το σωστό μέρος για κάθε εξάρτημά.


5. Επίλεξε το Λειτουργικό Σύστημα του υπολογιστή σας: Linux, Windows, macOS. Κόλλησε το πάνω στον υπολογιστή σας. 
6. Βάλε τα Αρχεία σου (Files) πάνω στον υπολογιστή σου. Προσοχή! Υπάρχει και μια βόμβα ανάμεσα στα αρχεία σου που είναι ιός! 

7. Κόλλησε το πληκτρολόγιο.  Βάλε κόλλα στη λευκή λωρίδα του πληκτρολογίου. Πριν προχωρήσεις κοίτα στη φωτογραφία πως το έχω κάνει εγώ.




8. Κολλήστε τον Ιστότοπο (Website). Παρατήρησε προσεκτικά πώς το έκανα εγώ στη φωτογραφία.



8. Διακόσμησε τον υπολογιστή σου με τα Αυτοκόλλητα (Stickers).

9. Δίπλωσε τον υπολογιστή στη μέση.


10. Κάνε έναν αστείο ήχο όταν ενεργοποιήσεις τον υπολογιστή σου για πρώτη φορά.

Καλή διασκέδαση

Πηγή: Hello Ruby

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου